poniedziałek, 21 marca 2016

Wiosenne Candy

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny! Tylko patrzeć, jak wszystko co może zazieleni się albo nawet zakwitnie, a w powietrzu będzie się unosił ten piękny zapach... Dostaniemy wiosenny zastrzyk energii a głowy będziemy mieli pełne pomysłów! Ale przed wybuchem wiosny dobrze zrobić porządki wokół siebie, ja zaczęłam od pracowni i znalazłam kilka rzeczy, którymi chętnie się z Wami podzielę! Stąd pomysł na Wiosenne Candy! Do wygrania garść decoupageowych przydasi i/lub 3 książki  przybliżające tą dziedzinę rękodzieła.


Zasady candy:
 1. Chęć udziału w Candy zgłaszacie w komentarzu pod postem, pamiętajcie o wybraniu nagrody (można obie!)
2. Prowadzenie bloga nie jest konieczne do wzięcia udziału w zabawie, ale w takim przypadku proszę o podanie swojego imienia
3. Candy trwa od dzisiaj czyli 21 marca do 1 kwietnia
4. Dla chętnych banerek do pobrania i udostępnienia


Po raz pierwszy organizuję taką zabawę, trochę się boję, ale mam nadzieję, że będzie udana.
Powodzenia!


17 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)
    i z miłą chęcią przygarnę obie nagrody :)
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Banerek zawieszam. Nagrody mogę być dwie, ale z jednej też byłabym zadowolona:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią wezmę udział w Twojej zabawie , obie nagrody bardzo mi się podoba , wiec ustawiam się w dwóch kolejkach :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy :) Ustawiam się w kolejce za książeczkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce do zabawy :)) Same prace ta technika widzialam ,ale sprobowac jej wykonania jeszcze nie probowalam :)) Obie nagrody sa badzo kuszace ,dlatego trzymam kciuki za moje szczescie ,fajnie byloby jak by sie mi poszczescilo:))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział :)
    Wybieram obie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział - wiosene porządki to podstawa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział w zabawie
    Bernadeta
    obie nagrody są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział w zabawie, Obie nagrody są wspaniałe i mam na nie ochotę ale jeśli wybiorę tylko jedną i to sprawi, że druga będzie mogła trafić do kogoś innego to poproszę garść przydasi i jedną książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zrobić dwa losowania: jedno to przydasie, drugie książki ;).

      Usuń
  10. Pierwsze Candy, ale na pewno będzie udane!!! Przydasie i to i to :) Wstawiam banerek na bloga DecuPUG i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział :)
    wybieram obie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny pomysł na wiosenne Candy, chętnie i ja wezmą udział w zabawie. Nie będę zachłanna i wybiorę pierwszy zestaw. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dołączam do zabawy! Wybieram książki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja się zgłaszam po obie nagrody :).

    Dopiero raczkuję jesli chodzi o decoupage także wszystko mi się przyda :).

    OdpowiedzUsuń
  15. będe paskudnie pazerna i ustawie się po oba bo nie moge się zdecydować :)
    banerek na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przygarnę i przydasie i książki. Wiosna wokół, świerzbią mnie ręce do zmian, więc taka pomoc będzie mnie szczególnie motywować, żeby od pomysłu przejść do czynu.A banerek wędruje na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...